Overdracht - Reisverslag uit Hohhot, China van Ligang Kroon - WaarBenJij.nu Overdracht - Reisverslag uit Hohhot, China van Ligang Kroon - WaarBenJij.nu

Overdracht

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ligang

03 Augustus 2009 | China, Hohhot

Vandaag was de grote overdracht.
Helaas was het onze gids niet helemaal duidelijk dat er nog geld gewisseld moest worden. Zij zou eerst zaterdag komen en toen zondag, maar vandaag hebben we haar dan eindelijk gezien. Jurjen en Hansjürgen zijn vanmorgen om 8:30 uur nog snel geld gaan wisselen. De overdracht duurde erg lang, zelfs voor de volwassenen, laat staan voor de kinderen. Ligang kon het ook niet waarderen om zo lang stil te zitten. Het hele gebeuren begon om 9:00 uur en om 11:30 uur mochten we weer naar boven. Het geluk was dus wel, dat het allemaal in het hotel gebeurden. Morgen moeten we nog wel zijn paspoort aanvragen. Maar de handtekeningen en vingerafdrukken staan!!!!! Ligang is van ons !!!!

Er werden inderdaad weer vragen gesteld, tot 2 keer toe, over ons inkomen en ook wanneer we getrouwd waren. (gelukkig mocht Sonja dat beantwoorden.....) Maar dit hebben we weer gehad. De rest van de dag zijn we lekker vrij. Vanmiddag gaan we nog even het park in. Ligang heeft veel moeite met het slapen. Er huilt dan ernorm en wil naar buiten. We hoorden dat hij een echt buiten-jongetje is. Bij zijn pleegouders was hij de hele dag buiten, wonend in een hotel, gaat dit wat moeilijk. In Doesburg kan hij zijn hart ophalen !!!!!

We gaan lekker wandelen.
Tot snel

• 03 Augustus 2009 - 09:08

De Beutjes.:

Hoi Lieverds,

Geweldig!!
    Nu is hij officieel van jullie!!
    Van harte gefeliciteerd!!!

Kus, De Beutjes.

• 03 Augustus 2009 - 10:22

Irma En Bueno:

even mijn tranen bedwingen en jullie heel veel geluk wensen met het mooiste kereltje.
    het is een geweldig ventje ook ik ben er helemaal verlieft op.
    schatjes nu is hij dan officieel van jullie ligang KROON.

een hele dikke kus voor jullie alle drie
    ik hou van jullie

• 03 Augustus 2009 - 12:59

Dick, Hinke & Stijn:

Van harte gefeiciteerd met dit mooie moment en weer een nieuwe mijlpaal.

Dick, Hinke & Stijn

• 03 Augustus 2009 - 19:51

Weus:

Hey Kroontjes

Geweldig om jullie verhalen te lezen en de foto's te zien. Wat een bofkonten zijn jullie (maar Ligang ook hoor).

Heel veel plezier nog en geniet van alles.