Rondje Park - Reisverslag uit Hohhot, China van Ligang Kroon - WaarBenJij.nu Rondje Park - Reisverslag uit Hohhot, China van Ligang Kroon - WaarBenJij.nu

Rondje Park

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ligang

03 Augustus 2009 | China, Hohhot

Ligang wilde geen middagdutje doen, dus zijn we maar even het park in geweest. Er moest tenslotte ook nog geld gewisseld worden.

Het park is aan de overkant van de straat, echt maar een paar minutjes lopen. We hebben een Cars-rugzak voor Ligang meegenomen uit Nederland, die mag niet meer af.
Maar uiteindelijk werd het wel erg zwaar en viel hij op papa's schouder in slaap. Hij ligt nu heerlijk languit op ons bed......

• 03 Augustus 2009 - 11:04

Rick, Monique En Jin:

Lieven mensen.... Sprakeloos.... Wat een mooi ventje zeg. Zomaar mee op stap. Lekker veel plezier. Dit ziet er echt heel goed uit. Van harte gefeliciteerd en we zien jullie graag weer in Beijing. Geniet ervan!

• 03 Augustus 2009 - 12:37

Martha:

Wat een lief mannetje en die foto's!!
    Ik ben helemaal emotioneel, vooral als ik jullie verliefd zie kijken naar Li en Hans met het slapende kereltje op de arm, super!!!
    Wij zijn ook verliefd ook en de jongens staan op en het eerste wat ze doen is naar jullie blog kijken, lief hé.
    Ze zeggen ook steeds dat ze hem lief vinden en dat ze hem graag zouden willen zien!!
    Maar ik heb uitgelegd dat dat nog even duurt.
    Dat vonden ze wel jammer, maar ze begrijpen het wel.
    Lieve groetjes en een knuffel voor Ligang.

Martha.

• 06 Augustus 2009 - 18:33

Gabriëlla:

Hallo ouders,

Wat een geweldige foto's staan er op jullie site,heb echt even een traantje moeten laten van blijdschap,kan nu al zien aan de foto's dat jullie geweldige ouders zijn want het geluk straalt er gewoon van af.

Heel veel geluk samen.

Liefs,Gabriëlla