Een dag verder..... - Reisverslag uit Doesburg, Nederland van Ligang Kroon - WaarBenJij.nu Een dag verder..... - Reisverslag uit Doesburg, Nederland van Ligang Kroon - WaarBenJij.nu

Een dag verder.....

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ligang

15 Augustus 2009 | Nederland, Doesburg

We zijn weer een dag verder en zien Ligang steeds meer veranderen.
De "stervende zwaan" wordt steeds minder vaak uitgevoerd.
Het is een actief mannetje, maar is wel steeds beter te corrigeren.

Nu we weer thuis zijn, gaan we ons "oude" blog weer gebruiken.

Blijf ons dus volgen op

www.ligangkroon.blogspot.com

Groetjes Hansjürgen, Sonja en Ligang.

• 16 Augustus 2009 - 20:18

Patries:

He lieverds....ik heb jullie in de gaten gehouden en heb eens rustig de foto's bekeken.En ik moet zeggen ...het ziet er echt vertrouwd uit,net alsof het niet anders is geweest...Ligang ziet er zo gelukkig uit.Echt helemaal fantastisch om te zien.Ben ontzettend blij voor jullie.
    Dikke xxx je niggie

• 18 Augustus 2009 - 05:32

Patricia En Rene:

Lieve Li....van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag.
    Dit wordt voor jou maar ook voor papa en mama een dag om nooit te vergeten.Hier hebben jullie lang op moeten wachten.Li je zult verwend worden met allerlei lekkers en heel veel cadeau'tjes (je ouders kennende).
    Heel veel plezier vandaag!! Geniet er alle3 van.Het is jullie zo gegund.
    Dikke xxxx van ons

• 13 September 2011 - 13:07

Manon Vermeulen:

Leuke site zeg, mooi allemaal, alleen wel slordig dat jullie zijn onderarm vergeten zijn in mongolie.
    Groeten manon