Even een up-date - Reisverslag uit Hohhot, China van Ligang Kroon - WaarBenJij.nu Even een up-date - Reisverslag uit Hohhot, China van Ligang Kroon - WaarBenJij.nu

Even een up-date

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ligang

02 Augustus 2009 | China, Hohhot

Even een kleine up-date.
Vrijdag middag om 15:00 uur was het zover en hebben we onze kleine man gekregen. Wat een heerlijk ventje.
Hij was tijdens de overdracht erg verdrietig, maar na een huilbui van 2 uur kregen we zijn eerste lachje. Soms is hij nog erg verdrietig, maar over het algemeen doet hij het goed. Hij eet goed en is een echte zuipschuit.
Zaterdag hebben we rustig aan gedaan. 's morgens naar het park, waar wij door alles en iedereen aangekeken worden. Blanken ouders en een chinees jongetje met maar 1 hand.
Wat een bekijks !!!!!
Na wat rijst, nog een keer met Jurjen, Janneke en Diego naar het park. Ligang is dol op z'n buggy. Hij wil er niet uit, ook niet voor het eten. En alles wat hij denkt dat van hem is moet mee in het mandje van de buggy. Zijn pet mag ook niet af. Het is een schatje.
's avonds is hij in de buggy in slaap gevallen, maar we konden hem er zo uit halen en in bed leggen.
Zondag ochtend zijn we even naar de supermarkt geweest om luiers te halen en veel drinken.
Hij is net weer in de buggy in slaap gevallen. Wat een heerlijk mannetje !!!

• 02 Augustus 2009 - 07:09

Dick & Hinke:

Van harte gefeliciteerd vanuit Taiyuan!! Wat een leuk jochie zeg.
    We gaan hem snel zien in Beijing.
    Voor ons gaat morgen de dag worden. Heel spannend allemaal.
    Groetjes,

Dick en Hinke

• 02 Augustus 2009 - 08:24

Alexander, Mireille:

Van harte gefeliciteerd met Ligang! Mooi kereltje!
    Groeten uit zonnig Hunan, Alexander, Mireille, Caja en Cheng

• 02 Augustus 2009 - 08:38

Erik&Angela&Yannieck:

Wat een mooi mannetje zeg!!! De waterlanders willen maar niet stoppen, ook wij zijn verliefd. We printen het verslag en de foto's uit en gaan vanmiddag naar papa en mama om ze te laten zien. Ik vermoed dat ze ook zo trots als een pauw zullen zijn en uitkijken naar 'hun woensdag'. Wij houden van jullie en kijken uit naar jullie terugkomst. Veel liefs van ons.

• 02 Augustus 2009 - 10:13

Ronald En Esther:

hey buurtjes

wat een lekker kereltje !!zo te zien aan de foto s gaat het aardig goed.de meiden zijn al helemaal verliefd op hem.En wij natuurlijk ook.maak er nog een hele fijne tijd van en we kijken uit naar jullie terug komst.Dikke kus en knuffel van ons allemaal

• 02 Augustus 2009 - 11:40

Irma En Bueno:

lieve schatten wat een gelukkig gezinnetje zien we hier op de foto's en wat een mooi ventje wat ben ik trots dat ik zijn tante mag zijn.
    we wachten met smart op jullie terug komst.
    een hele dikke kus voor jullie van kevin en shana en natuurlijk van ons. we houden heel veel van jullie xxx

• 02 Augustus 2009 - 12:32

Diego, Daan & Mo:

Dag lieve schatten,

Wat een heerlijk mannetje zeg!

Heb er gewoon geen woorden voor.

Tot snel.

Kus Diego, Daniël & Ramona

• 02 Augustus 2009 - 12:33

Fam Rutten:

Hoi Hoi

Hier ff een berichtje uit dieren , wat een cool kereltje is het zeg . Wel een flink mannetje ( past meteen in de familie) LOL . Hoop dat jullie het naar de zin hebben daar . Dus bij deze nog veel plezier en we wachten met smart op jullie thuis komst met de kleine koekiemonster .
    Groetjes Moeders en Budje

• 02 Augustus 2009 - 14:58

Wim & Marjan:

Gefeliciteerd met jullie prachtige mannetje. Wat is ie leuk! Via de site van Dick en Hinke hebben we jullie blog gevonden. Nog een paar hele fijne dagen in de provincie en tot zaterdag in Beijing. Als jullie met ons willen meelezen kan dat op www.wimaja.ikneemmee.nl/zusjevoorjacintha. Wij gaan nu proberen te slapen, morgen is onze grote dag. Doeg.
    Groetjes van Wim, Marjan en Jacintha

• 02 Augustus 2009 - 16:18

Esther:

hey hans en son

Ik ben ziek geweest en heb vandaag pas jullie smsjes gelezen.
    je zult je boek wel uitgelezen hebben son.Hopelijk heb je genoeg boeken bij je voor het geval dat!!!!En de kleine man lijkt wat betreft karakter nu al op zijn pa.hahaha!

heel veel plezier nog en we spreken elkaar doei doei

• 02 Augustus 2009 - 16:42

De Beutjes:

Wat een leuke foto's!!
    Moest er direct al 4 uit printen van de jongens.
    Niet alleen die van Ligang, maar ook die van Hans met Ligang en Sonja met Ligang, lachen toch!!
    Ze hangen nu onder de waaier!!
    En ik moest even van de jongens zeggen dat hun broertje goedgekeurt was!!
    Hahahahahaha.
    Nou lieferds, geniet er maar lekker van!!
    Kusjes,

Marcel, Martha, Dani en Luc.

• 02 Augustus 2009 - 17:31

Marijn:

Wat een prachtig ventje zeg!! Ha ha ha en de buggy is dus goedgekeurd..geweldig!!
    Hij ziet er al zo wijs uit!! Hebben jullie ook (al) zijn babyfoto's opgevraagd?
    Geniet maar lekker van elkaar
    liefs Marijn

• 08 Augustus 2009 - 11:47

Remco Saskia Mika V:

hallo
    van harte gefeliciteerd met jullie zoon
    geniet er lekker van

groetjes saskia remco en mika v krieken

(zoon van gonnie v krieken)