De grote MUUR - Reisverslag uit Hohhot, China van Ligang Kroon - WaarBenJij.nu De grote MUUR - Reisverslag uit Hohhot, China van Ligang Kroon - WaarBenJij.nu

De grote MUUR

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ligang

09 Augustus 2009 | China, Hohhot

Gister zijn we met een binnenlandse vlucht van nog geen uur, weer terug gevlogen naar Beijing.
Ligang heeft zich heel goed gehouden. Tijdens het stijgen is hij in slaap gevallen en bij het landen is hij weer wakker geworden. Hij heeft verder geen kik gegeven.

Vanmorgen hebben we hem om half 8 wakker gemaakt en is hij onder de douche geweest met papa.
We zijn vandaag bij de grote muur geweest. Heel bijzonder om met ons wondertje daar te lopen. We zijn met de kabelbaan naar boven gegaan, helaas was het erg mistig en hebben we weinig van het uitzicht gezien. De mannen zijn nog een stukje verder gelopen naar boven. Ik heb ze beneden opgewacht.
We hebben nu 2 dagen vrij en zullen dan woensdag weer vertrekken naar huis. We weten nog niet wat we de laatste dagen gaan doen, er is nog zoveel te bewonderen hier...... maar we houden jullie op de hoogte.....

• 09 Augustus 2009 - 12:01

Irma En Bueno:

hey schatjes we missen jullie wel hoor en zijn blij als het woensdag is dan kunnen we jullie eindelijk weer zien,
    het is jammer dat het mistig was dan had je wat meer van de muur kunnen zien.
    een hele dikke kus voor jullie alle drie en tot woensdag ik hou van jullie

• 09 Augustus 2009 - 17:45

De Wormpjes:

Hoi Sonja en HJ,

We kregen net deze link door van Esther dus nieuwsgierig als we zijn ,meteen gekeken!
    Wat een fijn gezicht om jullie zo te zien genieten van elkaar. We kunnen niet wachten om jullie ventje in het echt te kunnen bewonderen! Geniet nog van de laatste dagen. We wensen jullie alvast een goede terugreis en zien elkaar snel in Doesburg.

Liefs van de Wormpjes

• 09 Augustus 2009 - 18:47

Willie En Dick:

Sonja en hansjurgen wat een lief klein ventje, daar mag je echt wel trots op zijn.Ik wens jullie nog veel plezier en straks een goede terugreis,geniet er maar van tot gauw .

• 10 Augustus 2009 - 10:22

Dennis En Inna:

Geweldig, nog ff-tjes en jullie kunnen verder gaan genieten van Li in Nederland.

Goede reis terug en zien jullie vanzelf wel een keer met Li.

Groetjes Dennis en Inna.