Wij zijn er klaar voor !!!! - Reisverslag uit Hohhot, China van Ligang Kroon - WaarBenJij.nu Wij zijn er klaar voor !!!! - Reisverslag uit Hohhot, China van Ligang Kroon - WaarBenJij.nu

Wij zijn er klaar voor !!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ligang

07 Augustus 2009 | China, Hohhot

Wij zijn er klaar voor..... !!!
Morgen gaan we weer naar Beijing.
Vandaag hebben we het heel rustig aan gedaan. Hansjürgen was gister ziek en dat werd steeds erger. Hij heeft zelfs gisteravond nog overgegeven (dit gebeurt ongeveer 1 x per 5 jaar !!!!) Vanmorgen voelde we ons nog steeds niet lekker. We zijn nog steeds aan de diarree.
Toch meer wel wezen ontbijten. Geroosterd brood en een beetje sap. Verder zijn we niet gekomen. Ligang wel hoor, hij heeft een banaan, 2 mini croissants, 2 mini donuts en een bakje yoghurt gehad. Dat gaat er allemaal met gemak in. We hebben daarna lekker op de kamer gespeeld en zijn rond half 12 nog even naar het park geweest. Rijdend in de buggy valt Ligang in slaap en heeft ruim 2 uur liggen slapen. Mama heeft ook maar even een middagdutje gedaan. Daarna heeft Ligang nog 2 broodjes gegeten en zijn we naar de supermarkt gegaan, voor het laatst beetje drinken en nog wat broodjes voor Ligang, deze zijn namelijk niet aan te slepen.
Uiteraard moest de verpakking meteen open en op de terugweg naar het hotel had meneer er alweer 2 achter de keizen. Heerlijk, hoe dat mannetje kan eten. Vanavond gaan we de koffers verder inpakken en kijken hoe het met de handbagage is. Ligang deze heeft zijn eigen rugzak met zijn spulletjes.... we zullen zien of hij deze wil afgeven voor de controle.
Vanavond hebben we lekker in het hotel gegeten. Ligang was ook in goede doen, zeiden de serveersters. Tja zij hebben hem begin deze week ook wel eens krijsend in de stoel zien zitten. Vandaag lachte en zwaaide hij naar iedereen. Hansjürgen is nu nog even wandelen, met Ligang en Jurjen en Lijing. Dan kunnen de moeders in alle rust de koffers verder inpakken.

We hoeven ons morgen niet te haasten. We moeten om 11:30 uur uitchecken en dan komt onze Gids Sandra ons halen. We vertrekken om 13:30 uur uit Hohhot en zullen om ongeveer 14:30 uur in Beijing landen. Vreemd om "De Stad" van Ligang te verlaten, maar we weten dat hij in Nederland niks te kort zal komen. Hij wordt nou al door iedereen op handen gedragen..... en zo hoort het ook.

We zijn benieuwd naar de verhalen, maar vooral ook de KINDEREN van de andere stellen.
Tot morgen iedereen !!!!!

• 07 Augustus 2009 - 20:14

Inka:

Gefeliciteerd met jullie prachtige mannetje!!
    Ik volg jullie al de hele week en ik vind Ligang ontzettend leuk, hij doet me aan mijn eigen zoontje denken. Ook zo'n ondeugende uitstraling. Ik kwam op jullie blog terecht omdat onze vrienden, Gertie en Jacqueline, reisgenootjes van jullie zijn. Zij gaan ook morgen weer naar Beijing.
    Voor morgen wens ik jullie een fijne reis en hopelijk zijn de darmklachten snel weer verdwenen.

Groetjes Inka,
    trotse moeder van Yulin en Sheng

• 07 Augustus 2009 - 21:14

De Buurtjes:

hey hans en son
    wat vervelend om te horen dat jullie je niet zo lekker voelen.hopelijk gaat het snel beter.
    waarschijnlijk is het als jullie dit lezen bijna zover om weer naar beijing te gaan.leuk om de verhalen van reisgenoten te horen en hun kindjes te zien.ligang kan dan ook een beeje aan het vliegtuig wennen voordat hij de lange reis gaat maken.wij wensen jullie nog een paar hele fijne dagen maak er wat moois van en we kijken uit naar jullie terugkomst een die van jullie knappe ventje

dikke kus en knuffel Ronald Esther Kaylee en Birgit tot gauw

• 07 Augustus 2009 - 23:16

Beutjes:

Hoi Kroontjes,

Wij wensen jullie veel plezier met de andere reisgenoten en hun verhalen en wensen jullie beterschap, zodat jullie er van kunnen genieten.

Veel liefs, Marcel, Martha , dani en luc.

• 08 Augustus 2009 - 21:27

Mirjam Mulderij:

wat een vreselijk mooi mannetje, ik wens jullie heel veel geluk toe, en ik hoop dat jullie gauw weer beter zijn met de darmklachten
    xxx mirjam

• 09 Augustus 2009 - 06:55

Weus:

Ondanks de darmklachten zie je jullie heerlijk genieten op de foto's.

Ben benieuwd naar de belevenissen in Bejing en omstreken.

En daarna naar het nieuwe huisje van Ligang ... in het o zo mooie Doesburg.

Veel plezier nog op de laatste dagen.

• 09 Augustus 2009 - 08:19

Fam Zweers:

He familie Kroon...wat een heerlijk kereltje zeg! Nu is hij eindelijk van jullie. Maar wat een uikomst zeg zo'n site, toen we thuis kwamen van vakantie hebben we alles bekeken en gelezen. Wat een belevenis moet dit voor jullie zijn zeg!

Wel fijn om te lezen dat het steeds iets beter gaat met Ligang. En hoop ook dat jullie je inmiddels al iets beter voelen?

Hoop dat de vliegreis goed is gegaan? We zulln het snel lezen hier..

Dikke knuffel uit Dieren xxxxxx