Dazhao Tempel - Reisverslag uit Hohhot, China van Ligang Kroon - WaarBenJij.nu Dazhao Tempel - Reisverslag uit Hohhot, China van Ligang Kroon - WaarBenJij.nu

Dazhao Tempel

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ligang

04 Augustus 2009 | China, Hohhot

Wij zouden donderdag met de gids naar de Dazhao Tempel gaan, maar we wilden liever naar de echte graslanden van Binnen Mongolië.
De tempel is op loopafstand van het hotel. Bij de hotel receptie vertelden ze ons dat het ongeveer 20 a 25 minuten lopen is. Maar als een stel Japaners in Nederland, liepen Jurjen en Hansjürgen door de straten. Alles moest op de foto, dus na ongeveer 45 minuten kwamen wij eraan. Eerlijk gezegd is het niet wat we er van verwacht hadden. Op zich heel mooi hoor, maar in de straatjes tussen de gebouwen staan allemaal markt-stalletjes. Dat vinden we erg jammer. Op de terug weg was het voor Ligang ook genoeg geweest. Hij wilde niet lopen, maar wilde ook niet in de buggy. We hebben er verstandig aan gedaan lekker roomservice te bestellen, want Ligang was niet te genieten. Hij was erg moe, maar wilde niet slapen. Uiteindelijk is hij om 22:30 uur gaan slapen, na veel huilen en krijsen.