Paspoort - Reisverslag uit Hohhot, China van Ligang Kroon - WaarBenJij.nu Paspoort - Reisverslag uit Hohhot, China van Ligang Kroon - WaarBenJij.nu

Paspoort

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ligang

04 Augustus 2009 | China, Hohhot

Vanmorgen wilde meneertje Kroon niet echt wakker worden. We hebben hem heel langzaam laten wennen aan het licht en hem lekker in badje gezet. Hij is dol op water. Naast zijn tuitbeker, moeten er ook altijd 2 waterflesjes mee. Deze moeten dan onderling gevuld worden, van de tuitbeker in een fles, dan in de andere fles en weer in de tuitbeker. Zo zijn we de hele dag druk. En oooo weee als je het verkeerd om doet, dan laat Ligang zich wel even horen. Daarna hebben we lekker gegeten en de mannen hebben weer even gestoeit. Lekker gek doen vindt meneer geweldig.
Inmiddels was het half 10 en stond onze gids Sandra al te wachten. We mochten in een busje. Nou... Ligang is een echte vent. Alle auto's moeten genoemd worden, dus toen we IN het busje mochten, was meneer door de dolle heen. De heuvels en kuilen in de weg waren helemaal het einde. Hij schaterlacht wat af op mama's schoot. Bij de notaris moest nog even afgerekend worden en kregen we het officiële rode boekje (alles is hiermee officieël en niemand pakt hem meer af) Meteen door naar het gemeetehuis voor de pasfoto en het paspoort. Zo leif als Ligang in het busje was, zo'n drama was het met pasfoto's maken. Hij staat er met een betraand gezichtje op. Vrijdag kunnen we zijn paspoort weer ophalen. Nu liggen miijn 2 mannen te slapen. Jaja Papa zijn is heel vermoeiend ;-) Vanimddag gaan we misschien nog een tempel, hier in de buurt bekijken.... maar dan moet ik ze eerst wakker zien te krijgen (hahaha)
Tot later....

Groetjes Mama Ligang

• 04 Augustus 2009 - 06:42

Kaylee:

hoi hans sonsja en li:)
    wat een lief mannetje ik heb mazzel dat het mijn buurjongentje word
    ben echt heel erg blij voor jullie

x kaylee

• 04 Augustus 2009 - 09:08

Fam Wiersum:

Wat een heerlijk ventje, tot snel in Beijing.
    Geniet er nog van.
    Liefs Luit, Bridget, Jian en Yuan

• 04 Augustus 2009 - 18:01

Gertie En Gerrie:

Wat geweldig om dit zo te kunnen meelezen en gefeliciteerd hij is nu echt helemaal van jullie, super, tis jullie van harte gegunt.
    Tot gauw in Doesburg.

Liefs Gertie en Gerrie