THUIS !!!! - Reisverslag uit Doesburg, Nederland van Ligang Kroon - WaarBenJij.nu THUIS !!!! - Reisverslag uit Doesburg, Nederland van Ligang Kroon - WaarBenJij.nu

THUIS !!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ligang

13 Augustus 2009 | Nederland, Doesburg

We zijn weer thuis!!!
Heerlijk.
We zijn gister rond 11:00 uur vertrokken naar het vliegveld van Beijing en zijn daar om 14:45 uur met het vliegtuig weer naar huis gegaan.
Ligang heeft zich uitstekend gehouden in het vliegtuig. Hij heeft wat rond gelopen en gek gedaan met de andere kinderen. Hij heeft ook een kijkje genomen in de economy class (wij vlogen pearl class) en vond het ook daar heel gezellig. Heeft kiekeboe gespeeld met het gordijn en de meneer daar achter.
In het vliegtuig heeft hij nog ongeveer 2,5 uur geslapen. Vlak voor de landing hebben we hem wakker gemaakt en omgekleed. Zo kon hij z'n nieuwe familie in stijl begroeten.
Het welkomscommitee stond te wachten met balonnen en spandoeken. Echt geweldig. Met z'n allen nog wat gedronken op schiphol en toen snel naar huis.
Onderweg is Ligang weer in slaap gevallen en bij thuiskomst weer wakker geschrokken.
De tuin was heel mooi versierd met de chinese vlag, chinese slingers en lampions en een heel mooi welkomsbord voor Ligang.

Helaas wilde meneer niet meer slapen en hebben we hem opgehouden tot 23:45 uur. Toen in z'n bedje gelegd. Daar heeft hij 2 uur geslapen en werd toen huilend wakker. Dan maar tussen papa en mama in. Daar hebben we tot ongeveer 6 uur geslapen. Dat lijkt niet zo veel, maar was genoeg om de dag door te komen.

Na een echt hollands ontbijt met broodjes kaas en echte koffie...(Ligang is dol op kaas..... dus al een echte hollandse boer) zijn we naar het gemeentehuis gegaan.
Daar hebben we Ligang bij de gemeente aangegeven. De baliemedewerker kenden we nog en toen hij onze Li zag herkende hij ons ook. Hij heeft namelijk in 2007 een zoon in China opgehaald. En hij heeft ons destijds geholpen met de verklaringen voor goed gedrag. Toen wij hem vertelde dat het om een adoptie ging, is hij de foto van zijn zoon gaan halen.....
Dat schept meteen een band en met nog geen 10 minuten stonden we weer buiten. Weer lekker naar huis....
Ligang is ontzettend verwent door iedereen. Het hele huis stond vol kadotjes, deze hebben we lekker met z'n drietjes uitgepakt.
IEDEREEN BEDANKT DAARVOOR NAMENS LIGANG !!!!! :-)

Na een middag dutje, nog even aardappels en bloemkool gehaald. Na 2 weken rijst, wil een mens wel weer wat anders !!!
Ligang heeft heerlijk zitten smullen van z'n bloemkool met een schnitzel.
Het is alsof hij nooit anders gegeten heeft.....
Nu ligt hij al in bed !!! Dat is erg vroeg voor zijn doen, dus we zijn benieuwd hoelang hij het volhoud !!!!!

• 14 Augustus 2009 - 13:31

Gabriella:

Sonja en Hans-Jurgen.

Geweldig om al jullie verhalen te lezen en foto's te zien.
    Wens jullie 3 tjes alle geluk van de wereld.

Liefs,Gabriella,Abdul,
    Jamila & Daanya